1953. – Da li su cijene robi u Puli i Istri veće nego u ostalim krajevima? Često se u Puli čuju prigovori da je roba u našim trgovačkim poduzećima skuplja nego u ostalim krajevima zemlje. Slični se prigovori čuju i u drugim istarskim mjestima. Član Trgovinske komore u Puli, ing. Zvonimir Etinger, pozabavio se tim pitanjem te izvršio usporedbu cijenama nekih pulskih i istarskih poduzeća sa cijenama nekih trgovačkih poduzeća u unutrašnjosti naše domovine. Iz analize ing. Etingera proizlazi da razlika u cijeni u Puli kao i na području Istre nije veća nego u ostalim krajevima pa prema tome i kritika o radu trgovačkih poduzeća u ovome kraju nije u cijelosti opravdana. Iako su prodajne cijene nešto veće nego drugdje, to nije zbog nabijanja od strane poduzeća nego uslijed stvarnih troškova prijevoza koji su veći za naša poduzeća nego za ona u drugim krajevima koja su bliža izvorima robe. (GLAS ISTRE)
1953. – Slabi putovi i ceste u Kotaru Pazin. Ceste na području Kotara Pazin nalaze se u vrlo teškom stanju. O njima ne vode dovoljno brigu ni Uprava putova ni Komunalni odjel Narodnog odbora kotara. Izgleda da nisu bila u pitanju financijska sredstva, nego pomanjkanje odlučnosti i smisla za organizaciju. Možda bi trebalo organizirati Tjedan putova u kotaru, ali ni to neće biti rješenje ako se akcija shvati kampanjski. (GLAS ISTRE)
1970. – Ishod ovogodišnjeg Mjeseca knjige-skromno i nedovoljno. Nešto više od 1.500 novih članova centralne biblioteke i omladinskog odjela Općinske knjižnice u Pionirskom domu. To je najznačajniji rezultat ovogodišnjeg mjeseca knjige od 15. oktobra do sredine ovog mjeseca. Odbor mjeseca knjige imao je, osim propagandne akcije na povećanju broja članova javnih knjižnica,još jedan osnovni cilj, pomoći da se obogate knjižni fondovi i približe aktualnim potrebama. Ne bi se moglo reći da nema čitalaca, ali je sasvim sigurno da nema dovoljno knjiga. Hoće li se neki veći uspjesi postići u “produženom mjesecu knjige”? (GLAS ISTRE)
1975. – Na najvećoj reklami – najveća prevara. Nadvožnjak kod raskrižja Sošići, koji je još prije nekoliko godina služio željeznici, sada je reklamni pano HTP “Anita” iz Vrsara. Uz, vjerojatno, najveća slova kojima je ispisano ime jednog turističkog mjesta u Istri, na reklami je ispisana i najveća prijevara. Naime, ispod riječi Vrsar strelicom je označeno da od tog mosta, dakle, od Sošića do Vrsara ima 4 kilometara. Čudan je to neki metar bio kojim su autori reklame mjerili razdaljinu na spomenutoj relaciji. (GLAS ISTRE)