Ferdinand Habsburški - posjet Labinu početkom 20.stoljeća. www.labin.com
Lokomotiva na visoko komprimirani zrak - Krapan (2.austrijska vlast 1813.-1918.). www.labin.com
Proslava 1.maja 20-tih god. 20.stoljeća. www.labin.com
Lancia koja je povezivala Labin na relaciji Pula-Vodnjan-Labin-Kršan-Plomin-Opatija-Rijeka. 30-tih godina 20.stoljeća. Kondukter Kvintino Miletić. www.labin.com
Izvozni šoht u Labinu. www.labin.com
Dvije faze rušenja izvoznog šohta u Ripendi, 8.9.1989 godine. www.labin.com
Vraćanje lampi u lamparnu (jugoslavenska vlast 1945-1991.). www.labin.com
čani Ajkler i Ante Augustinović posljednji ulaze u jamu i njihovim izlaskom, u 10:20h, 29.11.1999. zatvoren je ugljenokop Tupljak. www.labin.com
Selo Rogočana kod Labina krajem 50-ih godina, Labin. (bn. 5350) Iz arhive Arheološkog muzeja Istre
Selo Rogočana kod Labina krajem 50-ih godina, Labin. (bn. 5351) Iz arhive Arheološkog muzeja Istre
Staja za ovca u Vinežu početkom 60-ih godina, Labin. (fb. 5381) Iz arhive Arheološkog muzeja Istre
Crkva sv. Pavla blizu sela Frančići sjeveozapadno od Labina početkom 60-ih godina, Labin. (fn. 5362) Iz arhive Arheološkog muzeja Istre
Staro radničko naselje Štrmac (2.austrijska uprava 1813.-1918.). www.labin.com
Utovarna linija na Bršici za vrijeme 2. austrijske uprave (1813.-1918.). www.labin.com
Novo radničko naselje Vinež (2.austrijska vlast 1813.-1918.). www.labin.com
Pošta u Labinu pokraj Lože, krajem 19.st. prenosila se kočijama. Kraj nje hotel Al Telegrafo u kojem su najčešće odsjedali pomorci očekujući poziv. www.labin.com
Početak gradnje današnje zgrade općine 1886. godine. www.labin.com